Organisationen

Egedal Idrætsfællesskab (EIF) er en sprudlende sammensmeltning af idrætsenergi, der har rødder tilbage i historien. Forestil dig et vævet bånd af sportsånd, der binder tre stolte idrætsforeninger sammen: Stenløse Idrætssammenslutning (SIS), Ølstykke IdrætsUnion (ØIU) og Ledøje-Smørum Idrætsforening (LSI).

Den store fusion blev officielt beseglet på det stiftende repræsentantskabsmøde den 3. oktober 2006, og siden da har EIF skrevet nye kapitler i Egedals idrætshistorie.

EIF er ikke blot en idrætsforening; den er det pulserende hjerte, idrætsrådet og kommunens idrætsparaply. Der er mere end bare boldspil og konkurrencer her. EIF er fortællingen om fællesskab, samarbejde og idrætsånd, der forenes i Egedal.

Vi vil være kendt for at skabe de bedst mulige rammer for et sundt idræts- og fritidsliv – både for unge og ældre – med mangfoldige muligheder uanset ambitionsniveau.